Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 17 okt 2018, 06:03

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 02 aug 2018, 17:15 

Vandaag onverwacht bezoek van een van de grootste FCN-leden... Jan Boerboom !! Of hij van Paul had gehoord, dat die tukker goed koffie kon zetten is mij niet bekend, maar hij vond hem erg lekker... Natuurlijk weer erg veel gekletst over de magistrale 128-motoren en auto's en toen kwam Jan met een idee dat mij wel aansprak ! Een 238-Bus voorzien van fatsoenlijke motorisering !! Een 2ltr 16V had hij in de muts, en of dat makkelijk was :shock: :shock: :lol: . Jan dacht dat de tranny in lijn lag met achterwielaandrivjing, maar helaas dat is niet zo... Dus boeken erbij en gedachten uitten en bespreken, wat nemen wij van wat, en zou dat ook kunnen passen... Tijd vloog voorbij, en dankzij de dakplataan in volle glorie, was het koel aan de vijver. Jan wilde geen biertje of koude limonade want hij moest nog winkelen... Op de camping in Nijverdal was het erg heet zei hij... Tis ook echt niet normaal meer, zo heet... en dan ook nog over snelle auto's praten... Was gezellie... Leuk Jan !!! De achteras van de Cinq zit alweer in de eerste laag RX-10 en nu gaan we even een uitlaatje lassen en verstevigen...
Tot een volgende keer.. Joop

Profiel  

BerichtGeplaatst: 12 aug 2018, 11:17 

;) :mrgreen:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 15 aug 2018, 08:53 

Joop,

Ik weet dat ik een heeeeel moelijke naam heb, maar het is een eenvoudige uitvoering "Boerboom" :lol:
Ben inmiddels terug uit het zonnige Nijverdal en zag je topic staan.
We hebben weer heerlijk zitten keuvelen en inderdaad de diverse boeken geraadpleegd wat dan weer leuke discussies oplevert dat je denkt waarom zijn wij nooit als engineer gevraagd :D
Was gezellig met heerlijke koffie, tip kwam uiteraard van Paulus.
Kwaliteit van de koffie was zo goed dat ik een nacht lang van de sterren heb kunnen genieten :lol: :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]