Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 06 apr 2020, 22:12

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 23 nov 2017, 21:33 
Sjaak, een CVT rijdt echt geweldig! Wat dat betreft ben ik heel benieuwd hoe de A112 gaat rijden. Maar zeg nou zelf, een jankende Ferrari V8 wil je toch niet op een constant toerental horen draaien terwijl de auto steeds sneller gaat? :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 23 nov 2017, 21:44 

de panda cvt vindt ik ook geweldig , vooral omdat ze vaak iets rijker uitgerust zijn en omdat zodra de nipponshitbak naar z,n grootje is je ze voor een appel en een ei kunt kopen.
vijfbak er in en karren maar.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 nov 2017, 00:22 
Ff googlen wat dat nou weer is :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 24 nov 2017, 00:37 
Hmz! Dat werkt verbluffend eenvoudig! :shock:

BerichtGeplaatst: 24 nov 2017, 09:37 
Dat geloof ik meteen! Het werkt blijkbaar zo razendsnel dat de toerenval van de motor bij het opschakelen wel heel snel moet gaan!

BerichtGeplaatst: 24 nov 2017, 20:22 
Autorijden morsdood? Hoe bedoel je dat?

BerichtGeplaatst: 25 nov 2017, 20:40 
Hmz, bedoel je zo! Ben je wel eens een blokje om geweest met een BMW i3? :mrgreen:

Als ik alles achteraf geweten had, had ik mijn Fiorino mooi elektrisch gemaakt. Voldoet meer dan prima op stukjes van max 100km. Trekt veel beter, stinkt niet, veel minder onderhoud, en nog een stuk goedkoper ook! 8-)

BerichtGeplaatst: 25 nov 2017, 21:18 

en een stuk lelijker ook , en veel milieuonvriendelijker...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 26 nov 2017, 02:59 
Eén zonnevlam en die jeukbende is gewoon uit :mrgreen:

ABS uitzetten lijkt me niet handig. Dan ben je meteen van je remdrukverdeling af en haalt de achterkant de voorkant meteen in bij een forse remaktie. ASR uitzetten lukt bij een BMW 335I biturbo prima. Kwestie van dat knopje 20 sec inhouden. Daarna rook je de achterbanden gewoon op als je bij 130 vol op het gas gaat staan :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 26 nov 2017, 11:10 
Binnen de Alfa 156 club was eejs iemand die niet wilde luisteren. Abs lampje aan, gewoon doorrijden. Op een dag ergens op een snelweg; er komt plots een busje naar links. Van schrik hard op de rem en waarschijnlijk een fractie naar links gestuurd, kont kwam de neus voorbij, het GTA geval tekende een paar fraaie strepen op het asfalt, schoot achterwaarts tussen het verkeer door, schoof nog een eind door de brede grasberm en kwam half op de wal, half in het water tot stilstand. Alles liep dus best goed af, we hebben allemaal gelachen, maar daarna was het een zeldzaamheid als er nog iemand met een abs storing doorreed. :mrgreen:

Weet jij trouwens hoe de remdrukbegrenzing van een Punto 176 en Ypsilon werkt? Daar zitten li en re een verdikking in de leidingen en thats it? Dat werkt blijkbaar niet lastafhankelijk?

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]