Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 26 jun 2019, 09:52

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Hoe voeg ik iets toe????
BerichtGeplaatst: 24 maart 2013, 10:27 
Site Admin

Op dit nieuwe forum kunnen ingelogde (dus geregistreerde) gebruikers tekst en afbeeldingen toevoegen.
Ben je niet ingelogd dan beperkt de functionaliteit zich tot alleen lezen.
Om iets toe te voegen ga je naar het forum van je keuze en klikt daar op "Nieuw Onderwerp".
In het scherm dat zich opent kun je tekst typen en opmaken en afbeeldingen plaatsen.
Klik daarvoor op de button "Img" en plaats de link naar je afbeelding tussen [img]en[/img].
Dat ziet er dan zo uit:

Afbeelding

Een alternatieve manier voor het plaatsen van afbeeldingen is gebruik te maken van het deelscherm "Bijlage toevoegen" onder aan het scherm.
Je kunt daar ook opmerkingen bij schrijven om iets te verduidelijken.
Klik daarna onder dit tekstscherm op "Plaats in bericht" en er verschijnt een tekst tussen blokhaken die aangeeft dat het bestand is ingevoegd:
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Testbestand
1-3-306-2.jpg
1-3-306-2.jpg [ 30.98 KiB | 10529 keer bekeken ]
Bijlage:
Opmerkingen bij bestand: Nog een testbestand
1-3-306-2.jpg
1-3-306-2.jpg [ 30.98 KiB | 10524 keer bekeken ]

Graag wel aandacht voor het volgende: probeer de breedte van je afbeeldingen kleiner dan 500 pixels te houden.

Door middel van de menublokjes boven het tekst-invoerscherm kun je de tekst ook nog opmaken en er zijn veel smilies om uit te kiezen.

Als je klaar bent dien je alleen nog onder in je scherm op "Bevestig" te klikken. Wil je eerst een voorbeeld? Klik dan op "Voorbeeld"

Makkelijker kan ik het niet maken. Veel plezier op het forum!

René Staal

Profiel  

BerichtGeplaatst: 24 maart 2013, 18:10 
Site Admin

Dat is makkelijk! Dat doe je op dezelfde manier als wanneer je iets wilt toevoegen.
Je opent het artikel en kiest voor "Nieuw antwoord"

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 maart 2013, 12:31 

Super die tweede optie!

Als je via de eerste optie iets wil plaatsten, moet je er altijd voor zorgen dat de betreffende foto ergens openbaar online staat, plus dat het af en toe met beveiliging een heel gedoe is om iets te plaatsen.

Met die tweede optie kan je het inderdaa gewoon rechtstreeks vanaf je pc plaatsen. ;)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 17 jul 2015, 21:36 

Bij de 2e optie krijg ik altijd de foutmelding: bijlage quota bereikt. Ik heb maar 2 foto's ooit op deze manier geplaatst in het forum, dus dat zal niet het probleem zijn. Iemand een idee wat het probleem wel is.

Profiel  

BerichtGeplaatst: 19 jul 2015, 11:13 
als je een accound aan maakt op http://s42.photobucket.com
Kun je daar foto,s naar toe uploaden om vervolgens reten makkelijk hier of ergens anders te posten!

BerichtGeplaatst: 20 jul 2015, 14:55 

Om dezelfde reden als Mike noemt, zet ik mijn foto's op facebook in de albums...Dan is het heel simpel met kopieren en plakken, en je krijgt dan geen limietmelding...Werkt tot nog toe goed, deed het vroeger via imageshack...
Digibeet Joop

Profiel  

BerichtGeplaatst: 20 jul 2015, 20:43 

Fiat Schmutzfink schreef:
Om dezelfde reden als Mike noemt, zet ik mijn foto's op facebook in de albums...Dan is het heel simpel met kopieren en plakken, en je krijgt dan geen limietmelding...Werkt tot nog toe goed, deed het vroeger via imageshack...
Digibeet Joop

Haha als zelfs Joop het uitlegd....dan MOET iedereen het wel kunnen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]