Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 17 okt 2018, 22:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Bella Macchina 147
BerichtGeplaatst: 26 dec 2017, 20:20 

Als het goed is hebben alle leden inmiddels de nieuwste BM ontvangen... de redactie denkt al weer na over nummer 148, de eerste BM van 2018!

Profiel  

Berichttitel: Re: Bella Macchina 147
BerichtGeplaatst: 28 dec 2017, 00:19 

Ik zal weer eens iets verzinnen om te pennen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 dec 2017, 16:46 

Wederom een prachtexemplaar.

Helaas véél te dun ;-)...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 jan 2018, 21:53 

Dat vond ik nou ook. Moeten we met z'n allen toch wel wat aan kunnen doen? Ik zal eens kijken of ik nog een aardig verhaal kan verzinnen ;) .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 jan 2018, 01:08 
Ben dan wel geen lid, maar een mooi verhaal over een mooi project kan ik wel insturen misschien?

BerichtGeplaatst: 02 jan 2018, 20:54 

@Giovanni: voor 40 euro mag je een mooi verhaal over een mooi project insturen en dan ben je gelijk gratis lid van de club! :roll:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 02 jan 2018, 22:58 

Ik krijg nu nooit eens €40,- voor mijn bijdragen...??? :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jan 2018, 00:01 

Maar wel heel veel liefde en aandacht! Voor slechts vier tientjes, geen geld!

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jan 2018, 17:17 

Niet-leden zijn dus : NIET-LEDEN. Er zijn voordelen als leden, daarom is het dan ook een club. Voor 40 euro per jaar krijg je 4 bladen, heb je het club-forum, zelfs voor gasten die r gratis van profiteren, en altijd beweren dat ze de club niet nodig hebben... Net zoals ze geen manuals denken nodig te hebben... Dan komt er voor die 40 euro ook nog een aantal evenementen voorbij en bij een lustrum een goed buffet en feest... Niet-participeren is ook niet helemaal genieten van de voordelen of het podium Bella Macchina... 40 is een 10-tje per kwartaal.... Daarvoor kan je vaak er leuke ritten of dagen en voertuigen zien of meemaken... Peanuts... En die gasten die niet kunnen besluiten of ze nu wel lid worden of niet, en dat al een kleine 5 jaar ten tonele ( Want dat is het... ) draagt, vanwege iets uit het verleden, die zal toch nooit lid worden... Mooi dat ie zijn ei op het forum kwijt kan... Maar een goed stuk schrijven is " Nicht jedem gegeben ", en velen schamen zich al voor hun verhaal, voordat ze iets op papier zetten... Een goed verhaal hoeft niet over een unicaat te gaan, het is de geestdrift die een stuk vaak interessant maakt, zelfs over de gewone auto's.... Over Porsche's en Ferrari's wordt al genoeg geschreven... Maar geen lid, ja dan hoor je er niet echt bij... Free-ride, zoals reeds gezegd...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 03 jan 2018, 19:57 

Content is inderdaad content, maar die krijgen we genoeg van de leden. Wat blijft er over van een clubblad voor leden als iedereen maar zo iets in kan sturen voor plaatsing, ongeacht of het een mooi verhaal of niet is? Joop heeft het prachtig omschreven en daar heb ik weinig aan toe te voegen. Als je echt zo'n mooi verhaal hebt plaats je het maar op ons gratis forum. Of op een ander gratis forum. Of stuur je het naar een clubblad dat wel verhalen van niet-leden plaatst. Ik vind het ietwat armoedig als we het blad zelf niet vol kunnen krijgen en buitenstaanders nodig hebben voor bladvulling.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]