Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 17 okt 2018, 22:19

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Seat 1200 sport.
BerichtGeplaatst: 30 okt 2016, 15:22 

In Autovisie nr. 22 in de rubriek onze garage is aandacht besteed aan een Seat 1200 sport welke door de redactie van Autovisie uit Parijs is opgehaald Volgens het verhaal is het nog een heel net exemplaar. Het schijnt ook een zeldzaamheid te zijn.

Profiel  

Berichttitel: Re: Seat 1200 sport.
BerichtGeplaatst: 30 okt 2016, 17:28 

Oh Dick, daar zat ik al op te wachten, want Jacco Bijlsma heeft er volgens mij een. De 1200 Sport is echter veel vaker gebouwd dan de 1430, maar er hoeven er dan niet meer van over te blijven, dat is zeker. Reeds eerder kwam de 1200 Sport die de VAG-Groep reeds in haar historische Squadra had ondergebracht voor het voetlicht in het gerenommeerde blad Motor Klassik 10/2015. Men heeft hem ook al laten deelnemen aan een Rally volgens mijn vriend Holger Brand uit Bocholt, die er inmiddels ook een heeft gekocht en wil opknappen.
Ik geloof dat de 1200 nog enige aandacht behoeft, voordat hij klaar is, zoals Jacco Bijlsma aangaf op Facebook ergens... Ik zal de Autovisie eens kopen, ga meestal voor de Octane..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 30 okt 2016, 21:25 
Leuke tip! Vanmiddag meteen maar ff een autovisie gekocht. Leuk om bij mijn 1430 Bocanegra te bewaren! Ipv 9, zijn er nu dus weer 10 van deze Seat's in NL?

http://www.voertuig-zoeker.nl/personena ... pe-1430/-/

BerichtGeplaatst: 31 okt 2016, 10:35 

Hoho, dit is een Seat 127 Sportcoupe 1200, en die zal wel ergens anders bij staan Jan. Bovendien is de 1200 nooit in Nederland geïmporteerd. 9 Over van een batch van 200 geïmporteerd door Leonard Lang....En 2 staan er hier... En dan zegt mijn broer op de verjaardagvisite " Je moet eens een bijzondere auto kopen, en de rest weg doen ". Ach, die deskundigen langs de zijlijn... Voetbalfan-logica.... Jan, ben ik nou gek of waren het er vorig jaar nog meer ??

Profiel  

BerichtGeplaatst: 31 okt 2016, 16:19 
Joop, als jij in apenheul rondloopt en aan die apen vraagt of je gek bent.......... Als die apen praten konden, zouden ze volmondig JA zeggen.........

:lol:

BerichtGeplaatst: 01 nov 2016, 17:35 

Laat ons maar gek zijn. Zoek nog steeds naar een 'normaal' mens. Nog niet gevonden...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 nov 2016, 21:10 

Autovisie Nr 22 gekocht...Ben een beetje verrast door dit stukje...Hij lijkt zich haast te schamen voor zijn aankoop, en denkt te weten wat andere bestuurders over zijn aankoop op de trailer denken... Tsja, dat zou broer kunnen zijn, die denkt ook zo...maar mag in de zoveelste oersaaie lease-sloep rijden... Tis tenminste geen witte 8-) :lol: . Dat het gros van de mensen zich de Seat Sport niet herinnerd is niet bijzonder, er zijn er niet veel geëxporteerd, en het was een niet zo praktische coupe, terwijl voordat geld ook een ruime Japanners met gadgets kon kopen... De Nedrlander ging voor het saaiste en goedkoopste...en Datsun of zo... Hij staat nog op Frans kenteken, scheelt weer schorsen en andere Gestapo-controles van de Rijksdiefstal-dienst... 1 maal vergeten 520 aan je kont.... Je kan beter een stoeptegel van een viaduct gooien...
Er is veel niet bij volgens mij, alleen weet Jaco dat nog niet...Bij een restauratie raakt klein spul altijd kwijt... Hij heb geen vinnen !!! En niet de juiste uitlaat, en hij weet ook niet dat de 1200 een motor uit de 124 is.... En die neus....LASTIG !!! Jaja, dat is nog niet zo makkelijk...ik heb de waterpomp nog niet eens genoemd, of het rubber onder de wisselbak....
We zullen eens schrijven...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 01 nov 2016, 23:52 

met zo,n wagen bij de seat dealer voorrijden en dan aan de balie naar onderdelen vragen...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 22 jan 2017, 00:29 

Hallo, In Autovisie nr 2 weer een tussenverslag over de seat 1200 sport.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 9 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]