Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 05 jun 2020, 23:25

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 15 maart 2020, 20:30 

Hierbij bied ik mijn trouwe Marea diesel aan, in het laatste jaar bijna 40.000 km mee gereden zonder 1 verkeerd moment. Het is een heerlijke motor, de 5 cilinder JTD diesel van Fiat! Genoeg vermogen om relaxed mee te rijden en die half miljoen aan kilometers kan hij zonder problemen aan, er staan nu ongeveer 420.000 km op de teller!
Hij heeft het originele fabrieks open dak, electrisch bedienbaar en het lekt uiteraard niet.
Voor de APK moet er aan 1 wielkast wat gelast worden, dus niet aan de bodem. Iemand die handig is heeft het waarschijnlijk in een avondje klaar. En een van de dimlichten werkt niet, kan een lampje zijn, ik heb het verder niet meer bekeken.
Momenteel rijd ik in mijn benzine Marea omdat ik veel minder kilometers moet maken voor mijn werk, en ik hoop dat iemand deze fijne auto nog vele veilige kilometers gunt. De vorige 2 eigenaren (150.000 km) zijn bekend bij mij en de auto heeft altijd prima onderhoud gehad.

Indien gewenst heb ik er ook nog een trekhaak bij, die mag ook mee. Zou ik er ooit onder zetten maar is er niet van gekomen.

de airco doet het NIET! Wel heeft de auto elektrische ramen, ook achter. En alarm en afstandsbediening voor de deuren.

Heeft u een sloperij of wilt u alleen maar weten 'wat de laagste prijs is', bespaar je eigen en mijn tijd. Ik zoek iemand die hem weer op de weg brengt, want anders verkoop ik hem niet dan blijft hij gewoon staan.
Er moet wel een nieuwe accu in.

Prijs is 350 euro, bij interesse even bellen op 06-53270516

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 30 apr 2020, 11:08 

Sorry, mag het misschien niet zeggen, maar ik vind die Ritmo Diesel die er voor staat veel leuker!!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]