Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 30 nov 2020, 21:42

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 04 feb 2018, 23:58 

Goed, op de Classic Motorshow waren de 911's en T1 de hoofdmoot, maar er waren nog een paar producten van Fiat te zien.. De prijzen knallen enorm door het plafond, en we zijn niet ver van de crash, dit is gewoon bezopen....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Er waren verder nog een X1/9 1300, een Topolino, een 124 Volumex Spider, nog een gewone Spider 124, en een 850 Sportcoupe Mk3... Een Beta Montecarlo, in civiel en in rally-tenue... en Klaus Kleber met zijn 600 Abarth, met PBS-kop. Dus echt niet al te veel Fiat's...
Of de blauwe A112 Abarth een echte Angsten is weet ik niet... vraagprijs was bijna 25000

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2018, 11:16 

Vind de A112 toch echt een gemis in het huidige straatbeeld

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2018, 11:34 

Ik weet niet meer wie hier of elders de wijze woorden sprak, dat autofabrikanten eigenlijk geen leuke, sportieve of unieke auto's meer durven maken... Dat klopt helemaal... het gevolg van Fassbenders ontwerp-computer ??? Veel dezelfde meuk, het zijn net peuken-verkopers.... Copy-cats... En ja een nieuwe A 112 was volgens mij helemaal niet zo gek... Als ze hem dan bij de 2e versie niet zo oppompen als de 500X of L, en die gruwelijke nieuwe Obesitas Mini... Let wel, de nieuwe Mini van BMW was TOP !!!! En anders dan bij British Leyland verdienen ze er bakken geld mee...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2018, 11:42 

De Iso Grifo was er helaas niet maar deze had ik ook nog nooit gezien....
Afbeelding
Afbeelding
De Monteverdi 375.... wat mooi, wat mooi....
Maar dit is toch wel de mooiste al zeg ik hetzelf...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Frans, maar ontzaggelijk sjiek...en heel snel... Ringo Star en Sophia Loren hadden er een...

Noot : Foto's genomen met de camera van de telefoon... dat is toch echt niet wat... Excuses voor de matige tot slechte foto's...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2018, 16:44 

mooi frans met een sneu amerikaans hart...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 feb 2018, 19:47 

Fiat Schmutzfink schreef:
Noot : Foto's genomen met de camera van de telefoon... dat is toch echt niet wat... Excuses voor de matige tot slechte foto's...

Even het lensje schoonpoetsen helpt vaak al wat; zo te zien zitten er vette vingers op. :mrgreen:
Maar ben met je eens, de kwaliteit van een beetje fototoestel moet je echt niet verwachten van een telefoon. 8-) 8-)

Profiel  

BerichtGeplaatst: 06 feb 2018, 08:49 

Wilko, zo is het maar net !! Dat vervloekte hoesje, en bij het minst of geringste heb je dat touchscreen weer aangeraakt...Gewoon niet gebruiksvriendelijk. Pixels okay, maar een mooi klein groothoekje in veel fijner en makkelijker te bedienen. Dat begrijpen alleen mensen die vroeger de spiegelreflex mee sleepten en altijd al foto's schoten, en ook nog moesten kiezen met hun 36 opnamen.... :P :P Nu hoef je niet meer te kijken en selecteren... vroeger wel..

Profiel  

BerichtGeplaatst: 07 feb 2018, 22:06 

vingerafdrukken en telefoonkwaliteit of niet, ik vind het erg leuke plaatjes om zo te zien. :D :D

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]