Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 23 nov 2020, 20:40

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 18 dec 2016, 00:16 
Die had niet in de Fiorino gepast :mrgreen:

BerichtGeplaatst: 18 dec 2016, 00:24 

ik heb tot nu toe ook nog geen fiorino gehad die prettig rijdt met een aanhanger , zodra er gewicht aanhangt komt de neus omhoog.
dan rijdt zelfs een 141 panda nog beter met een kar erachter...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 dec 2016, 12:01 
Dat klopt! Behalve mijn vorige Fiorino. Die was voorzien van een starre achteras met bladveren, ik had echt een pesthekel aan die auto, begon 's morgens al te schelden als ik het gordijn opendeed en het ding in zicht kwam. Maar een paar dingen waren toch heel goed bij dat autootje: laadvermogen op de achteras, de korte remweg, het veercomfort door de lange wielbasis. En ondanks het vreselijke geratel van die dieselmotor, het compleet afwezige vermogen, de bizarre zijwindgevoeligheid, de altijd krijsende Vsnaar, was het een superbetrouwbaar wagentje!

BerichtGeplaatst: 18 dec 2016, 13:48 

Dieselmotren geknikker geeft een heerlijk rust.....zalig....lampje uit, BAMM, lopen....Er lauft, und lauft,und lauft, und lauft.... Houdt van aanhangers, en rkijgt van zwaar werk geen astma of hitte stress... Diesels, wat een uitvinding ! Duits natuurlijk, was sonst...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 18 dec 2016, 17:05 
Oja, de Kangoeroe! Zilvergrijze Seat Leon Joop! Wat gaf dat een rust, weet je nog? :lol: :lol: :lol:

Neeeeeeeeeeee, dat ga ik nu niet meer proberen! Een gemiddelde snelheid van 180km/h van hier naar Zld :roll:

BerichtGeplaatst: 19 dec 2016, 11:05 

gatti500 schreef:
de wagen is betaald en dus mijn...

Als hij stiekem stalingskosten rekent is hij misschien alweer van hem. :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]