Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 17 aug 2019, 12:53

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]




Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 nov 2017, 16:39 
Offline

Geregistreerd: 21 aug 2017, 11:57
Berichten: 5
Hoort de hulpcilinder constant druk op de gaffel te hebben? Moet die niet een beetje vrij lopen, in gekoppelde toestand?

Het gevolg hier van is dus dat de gaffel constante druk op het druklager uitoefend, en deze dus constant tegen de drukgroep aan zit.

In mijn geval was het druklager vastgelopen, vervolgens zo ver ingesleten in de drukgroep dat hij vast kwam te zitten in de ingesleten groef! Mooie plaatjes:

https://drive.google.com/open?id=1LnxJP ... XknhpAJJIT

M'n vader denkt dat dit gevolgschade is van het feit dat de hulpcilinder constante druk zit uit te oefenen op de gaffel en dus het druklager.

Demonstratie dat de hulpcilinder in gekoppelde toestand tegen de gaffel aan zit:

https://www.youtube.com/watch?v=v1f6lc-K53c

Anyway:

Is dit erg, en zoja hoe kan dit het beste (goedkoopst) gefixt worden?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: 19 nov 2017, 19:52 
Offline

Geregistreerd: 02 dec 2014, 01:14
Berichten: 789
hoort zo , niets aan doen.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling