Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 09 jul 2020, 10:24

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 24 jun 2020, 17:35 

Hallo,

ik ben Klaas en heb mij verder voorgesteld in de Nieuw rubriek.

Om maar met de deur in huis te vallen hoop ik dat jullie me kunnen helpen met de problemen aan mijn Punto HGT.

Al sinds de aanschaf van de Punto heb ik het idee dat ik niet het volle vermogen had, toch was het niet heel verkeerd.

Vorig zomer was het tijd voor de distributie, dit gedaan en gelijk een revisieset meegenomen voor de nokkenasregelaar, de auto was daarna bijna direct stil na het starten en je hoorde de regelaar niet meer daarna.

Afgelopen winter: foutmelding bobine en op 3 poten lopen, ik heb deze vervangen en het probleem was over.(geen originele bobine)

En toen begon de ellende, ik had een lamme stekker aan 2 injectoren. ik heb deze vervangen voor niet originele injectoren en de auto begon met moeilijk starten en vermogensverlies.

Het leek eerst niet bij de injectoren weg te komen maar uiteindelijk er achter gekomen dat er een nieuwe injector open bleef staan. Ik heb daarna 2 nieuwe besteld en de 2 goede oude er weer in gezet en het startprobleem is over. Echter het vermogensverlies niet.

Ik vind de auto rauw lopen en weinig trekkracht hebben, ik weet niet meer waar het in kan zitten. ik heb geen foutmeldingen maar toch bokt de auto met op en van het gas gaan.

resume:

De auto bokt en heeft vermogensverlies, geen foutcodes, 4 originele injectoren, 3 originele bobines 1 niet origineel, rookt niet en verbruikt geen olie.

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want hoe moeilijk de auto ook doet ik heb er toch een zwak voor gekregen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 25 jun 2020, 18:10 

Ja die mooie motoren die kunnen er wat van .
hoor het maar aan Gert van Kooten in Andelst met zijn Barchetta,s

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]