Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 14 nov 2019, 12:49

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 26 apr 2019, 14:23 

Jongens, ondanks dat ik welgemeend zin heb om te komen naar Lelystad, moet ik afzeggen. Aangezien mijn stiefzoon gaat trouwen dit jaar, moest er ook een vrijgezellendag komen.... Afijn, dat is dus 25 Mei geworden, en er moet dan ook nog iets gebeuren, en we gaan geloof rijden met buggies, al vanaf 1100u... Nu heb ik het niet zo op vrijgezellenfeestjes, dat domme gezuip en het voor gek laten lopen van een persoon, dat is niet mijn ding. Maar goed, ik kan mijn snor niet drukken, als stiefvader, al had ik dat graag gedaan. Niets erger dan een Joop van den Einde met een paar voetbal-fans de kroeg in te sturen, vanaf 1100u, ookal is er dan eerst een terreinrit... Ik ken deze kerels wel, zij drinken zeker 1 op 10 vergelekn met mij, en ik baal al van dat noodgedwongen gezuip, omdat men anders niet mans genoeg is... Mijn uitjes zijn anders, vaak veel auto-kilometers, weliswaar gelardeerd met Cafe's, maar hoofdzakelijk voor gebak, lekker eten enz.. Ik baal dus echt wel..

Ik kan, en mag wie weet wel, geen smoes verzinnen, om dit te ontlopen, dat zou mijn vriendin ook niet goedkeuren ben ik bang... Jullie zullen dus geen wandelend Lexicon over vliegtuigen, vliegtuigmotoren en wat dies meer zij, naast je vinden. Het spijt me heel erg dat ik moet kiezen voor iets wat ik echt niet leuk vind, vanwege stieffamilieredenen… En ik ben bang dat ze mij op die vrijgezellendag ook liever kwijt dan rijk zijn.
Vliegtuigen zijn mijn eerste hobby, dus dit vind ik doodzonde.
Groetjes Joop

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2019, 15:14 

Jammer Joop!

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2019, 17:49 

Ja, echt een klote-keuze !!! Ik baal der van.... zo'n kans komt ja een, twee, drie niet terug...

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 26 apr 2019, 17:59 

Nou... ik weet bij wie ik moet zijn voor een eventueel volgend bezoek Joop. Dat komt goed.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 15 mei 2019, 16:11 

Lijkt me interessant.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]