Forum Fiatclub.nl

Het nieuwe forum van Fiat Club Nederland
Het is nu 20 aug 2019, 20:23

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 27 aug 2017, 22:42 

Ah mooi, dank je!
Koffie en teuten met gebak, volgorde maakt niet uit, altijd goed. Maar even een reservetankje peut meenemen denk ik want het peutmetertje is meestal stuk en dat wordt rekenen dus :D .

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017, 13:27 
Check. Tank afvullen voor de afrit.

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017, 21:17 

liever niet , daar gaat 90 liter in , we nemen de citroen mee , de panda heeft de kat bijna dicht zitten ....

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017, 22:16 

Mik ik beide tanks van de Panda wel ff vol...... :lol: :lol: :lol:

Profiel  

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017, 22:29 
Dan heeft de A112 duidelijk een kleiner tankje! Slechts 30ltr gaat daarin, maar na 340km staat het reservelampje me zo boosaardig toe te schijnen, dat ik maar weer heel gedwee een pomp op zoek. Duwen is namelijk niet echt mijn hobby. Elke keer weer verbaas ik me er dan over dat er slechts 22ltr en een klein beetje in gaat. :shock: zo'n zuinige 903 heb ik de afgelopen 25 jaar nooit eerder gereden! En het gekke is, dat er gewoon tussen de 120 en 130 mee gereden wordt op de snelweg. Met zijn standaard vierbak klinkt dat alsof de stoterstangen elk moment dwars door de motorkap naar buiten kunnen schieten, maar gek genoeg gebeurt dat dan weer niet. Wonderlijk machientje...........

BerichtGeplaatst: 28 aug 2017, 23:35 

met roodkapje haalde ik 1 op 17 met de originele korte 4 bak
maar boven de 120 was een marteling...

Profiel  

BerichtGeplaatst: 29 aug 2017, 11:13 
Een marteling ja! Dat is een perfecte omschrijving. Toen we er vorig jaar mee vanaf Riparbella mee naar huis kwamen, vanaf Turijn in 1 dag alsmaar door, ben ik nog wel ff doof geweest zeg maar. Afgelopen zaterdag 300km in een X1/9 vonden mijn oren overigens ook helemaal niet prettig! Maar ow ow ow wat blijft dat ouwe spul toch leuk!

Het beste is om gewoon 110 te rijden, maar dat vind ik niet relaxed met het andere verkeer. Ga liever net iets harder dan de grote stroom, scheelt heel veel irritaties tov medeweggebruikers die gaten proberen dicht te rijden.

BerichtGeplaatst: 05 sep 2017, 19:27 

Ik kan zojuist mededelen dat de vragen voor de Giro nu definitief gekozen zijn... Plaatjes kijken dus... En ik heb me beperkt tot een vliegtuig... Verder komen natuurlijk aparte motoren en de 2e Wereld oorlog nog aan bod !
Niks engs eigenlijk...

Nogmaals, verzamelen doen we bij Cafe De Pot aan de Potdijk te Markelo, tussen 1000 en 1100U . De rit is 130km, eindpunt is Zalencentrum 't Noorden te Aalten... Wie nog vergeten is te reserveren om mee te eten mag dit nu wel nog even doen....
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Hier een paar sfeerbeelden van 't Noorden in Aalten

Profiel  

BerichtGeplaatst: 05 sep 2017, 21:42 

Wat zijn de prijzen dit jaar Joop?

Profiel  

BerichtGeplaatst: 11 sep 2017, 11:09 

Door de aandurende verminking van ons wegennet, moest ik zaterdag herconstrueren, en ben nog niet naar de drankhandel geweest, maar dat gaat morgen gebeuren dus...

Verder actuele stand der dingen : Vermoedelijk 35 equipes, maar enkelen blijven op de vlakte, dus laten we uitgaan van 30... Druk wel 40 setjes papieren. kan nog een wijziging in de route plaats vinden, als gevolg van werkzaamheden, oftewel bultenparade, maar de vragen zijn klaar al is er een afgevallen...Bord verwijdert helaas.

Nogmaals verzamelen bij Cafe De Pot van 1000-1100u. Potdijk Markelo. Let op, er is dat weekend ook motorcross, dus het kan druk zijn, echter de Potdijk wordt denk ik niet afgezet....
Starten vanaf 1100u, zal wel weer 11.30u worden en eindpunt is in Aalten. met pauzes voor de moeilijke vragen...ongeveer 4-5uur... Mits niet te onbenullig gereden. U hoeft niet eerder dan rond 1600u bij Zalencentrum het Noorden aan te komen... Dus geniet van de nog steeds op het land staande mais en KIJK GOED UIT !!!!!!

Groetjes Joop

PS Voor zij die dit doorgegeven hebben is er een schnitzel-buffet aan het einde... Inschrijving is vanaf nu gesloten.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 84 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]