Wist U al dat Jeroen Flierman wel de moed heeft om deel te nemen aan deze nachtrit ? Maar helaas blijft de 124 Special nog in de garage, aangezien hij erg druk is met de wielophanging. Hij heeft besloten deel te nemen met zijn broer, en wel in een MIni !!! Wie de Mini kent, die weet dat dat een heel avontuur kan worden, een MIni is nu niet bepaald geriefelijk te noemen en Jeroen is bovendien aan de lange kant... Afijn, een navigator zit toch gebogen over zijn navi-bord... En verder kijk je dan tegen de zonneklep aan... Er doen normaal enkele Mini's mee, maar ik weet niet hoe ze scoren bij dit evenement...
Deze was er ook meerdere malen...

Ja sorry, ik heb een zwak en bewondering voor de Inno Cooper, in achtervolging moest ik ooit mijn 127Mk1 afvangen, om niet in een etalage te eindigen...Respect dus...en een prachtig dashboard, zoals alleen Italianen dat snappen...
Nog meer respect dwingen de Impjes af... maar ze hebben veel haast, en letten niet genoeg op... Dus winnen ze nooit... Hier komt het ergens anders op aan...

U ziet hier enkele plaatjes van een gelijk de 850 gebouwde Sunbeam Imp & Stiletto Coupe, uitgerust met een motor&bak achterin en geforceerde koeling.. Als je goed kijkt zie je dat de Stiletto een zelfdenkende fan heeft, een leuke oliekoeler en 2 dikke Webers... Ze rijden meestal met z'n vieren, een voorop en de rest als een idooit er achteraan... De motor is volledig van aluminium, en van Coventry Climax... 875cc en de Stiletto ietsje meer.... Ze doen de Sport-klasse, maar de 850 heeft ze al 2x in de pijp laten kijken...beter geplot